sobota, 1 lipca 2017

Imposters- serial

Tytuł: Imposters



Premiera (Świat)7 lutego 2017 r.
Kraj produkcji: USA
Gatunek: Komedia
Sezonów: 1 (10 odcinków)


Złodziejka. Idealna  Oszustka. Uwodzicielka.

Ale czy zawsze wszystko pójdzie zgodnie z planem? 

Fabuła serialu Imposters skupia się na oszustce, która rozkochuje w sobie mężczyzn i kobiety, poślubia ich i ucieka z ich pieniędzmi, upewniając się wcześniej, że nie zgłoszą tego na policję. Trzy osoby spośród jej ofiar postanawiają połączyć siły i ją odnaleźć.

Drużyna „odzyskamy nasze pieniądze i godność”, czyli zdradzeni mężowie i partnerka, którzy ulegli jej urokowi, łączą siły by znaleźć Avę, Alice czy jakkolwiek ma na imię. Chytre sposoby, szybkie ucieczki, spryt i determinacja- czy to wystarczy, by wyprawa zakończyła się sukcesem?

Uważam, że ten serial trzyma poziom: jest zabawnie, czasami dramatycznie, trochę tajemniczo. Przyjemna, udana rozrywka.

OCENA: 5/ 6

6 komentarzy:

  1. Chyba nie znajdę wolnej chwili w najbliższym czasie na ten serial :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już niestety nie znajdę czasu na nowy serial.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego serialu, ale zaintrygował mnie i to bardzo, więc muszę koniecznie zobaczyć pierwszy odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że jest zabawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oglądam bardzo dużo seriali i na razie brakuje mi czasu nawet na te :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie mam już czasu na seriale, tylko czasami gdzieś uda mi się kilka odcinków wcisnąć w jakiś wolniejszy wieczór, ale tytuł zapisuję, podrzucę córci jak wróci z wyjazdy wakacyjnego, może ją zainteresuje. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...