piątek, 8 marca 2013

Vampire Diaries- Historia o... (filmik)

 

Sporo czasu temu ten filmik na youtube został polecony przez Julię Plec, jako prezentujący (mój ulubiony obecnie) serial THE VAMPIRE DIARIES- PAMIĘTNIKI WAMPIRÓW.

A o czym jest ta historia ( Vampire Diaries)? To historia o :

- stracie, rozpaczy, strachu, zdradzie, nienawiści, wściekłości.

Ale to nie tylko bóli cierpienie, to również historia o:

-odwadze, miłości, przyjaźni, rodzinie, radości.

Bardzo mi się podoba, jest wzruszający i ta muzyka... cudna. Magia :) Bo i serial Pamiętniki wampirów to niesamowita historia (właściwe wiele historii), która łączy w sobie wiele aspektów życia. 

Myślę, że do tej listy, do słów opisujących te historie dodałabym jeszcze: poświęcenie, honor, magia, sekrety, kłamstwa, władza... Cóż może ktoś zrobi kiedyś taki jeszcze podobny do powyższego filmik, ja nie mam smykałki do montażu wideo.

Natrafiłam na ten filmik na stronie portalu vampirediaries.pl (na które często wchodzę w poszukiwaniu nowinek, informacji o tym serialu). Rzadko wprawdzie oglądam ostatnio fanowskie filmiki, ale ten jest jeden z niewielu, które mnie zauroczyły.

Za jakiś czas umieszczę kolejną notkę o TVD (mam na oku jeszcze dwa filmiki).

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię serial ,,Pamiętniki wampirów'' i mam szczególną słabość do Damona:-)Ogólnie gra aktorska jest świetna.
    Tego filmiku akurat nie widziałam- jest rzeczywiście niezwykły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam regularnie "Pamiętniki Wampirów", uwielbiam aktorów i muzykę...

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetny serial, chociaż 4 sezon jest moim zdaniem trochę gorszy od wcześniejszych sezonów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...