piątek, 8 listopada 2013

High Five! - Seriale na jesień

High Five! - Seriale na jesień

HIGH FIVE! to akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...  Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. 
Jesień do dobry czas na oglądanie seriali, sporo nowych też pojawia się- nic, tylko wybrać coś dla siebie. Poniżej moja oglądana obecnie "piątka":
1.  The Originals (2013)
"Odnoga" Vampire Diaries- Pierwotne wampiry w Nowym Orleanie, miasta, które wybudowały kilkaset lat temu. Rodzinne więzy, walki z czarownicami, dawni i nowi przyjaciele, dzieje się :)
 2. Covert Affairs- Kamuflaż (2010)
Serial o agentce CIA- Annie Walker: sekrety, tajne misje, romanse. Obecnie jestem przy trzecim sezonie.
 3. Mentalista (2008)
Patrick Jane pomaga jako konsultant policji przy sprawach kryminalnych, jednocześnie między nim a seryjnym mordercą o pseudonimie Red John trwa niebezpieczna rozgrywka.... Kto ją wygra. Obecnie 6 sezon- i muszę powiedzieć, że serial trzyma "poziom", a nawet coraz lepiej.
4. The White Queen (2013)
Czasy Wojny Dwóch Róż w Anglii w XV wieku.
Moje wrażenia tutaj .
 5. The Vampire Diaries (2009)
Do kolejnego, piątego już sezonu TVD byłam nastawiona sceptycznie, ale nie jest tak najgorzej, a ciekawi mnie jak to wszystko się zakończy.
Sławetny trójkąt trwa, dochodzą nowi wrogowie, ogromna ilość sytuacji nadprzyrodzonych.
I tak to u mnie wygląda na chwilę obecną, może za niedługo skuszę się na jakiś historyczny lub też kryminalno-sensacyjny. A Wy co byście polecili, znacie wart oglądania serial co umili długie jesienne wieczory (jako alternatywa do czytania)? Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie napisałaś na jakim kanale będę owe seriale wyświetlane, gdyż kilka z nich chciałaby obejrzeć np.The Oryginals lub Mentalista.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystko oglądam przez internet, w telewizji prawie nic, dlatego nie pisałam.

      Z tego co patrzyłam to Mentalista leci na Canal+ o 21.00 i na TVN Siedem o 00.35, a Oryginals nie ma jeszcze w TV.

      Usuń
  2. Ja bym polecił serial "Bones" - trochę irytująca bohaterka, ale to jeden z lepszych seriali kryminalnych jakie oglądałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych oglądam tylko "Pamiętniki wampirów", ale przyznam, że Originals mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym dodała do tego "Rodzinę Soprano", rozgrzeją emocje, a poza tym warto wrócić do serii, by przypomnieć sobie nieodżałowanego Jamesa Gandolfiniego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd, że nie oglądałam, ale tytuł już kilka razy obił mi się o uszy :)

      Usuń
  5. Nic z prezentowanych przez ciebie seriali nie oglądam. Mam inną swą piątkę: Grey's anatomy, Bones, White collar, Witches of East End i polskie Na dobre i na złe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałam dwa sezony Pamiętników Wampirów, zaczęłam trzeci i jakoś stanęłam na nim... Muszę chyba odświeżyć trzeci i wziąć się za kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętniki wampirów oglądam od początku. Cały czas mnie zaskakuje ten serial.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnego z tych seriali.

    OdpowiedzUsuń
  9. The Oryginals i Vampire Diaries oglądam:). Oba seriale mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądam żadnego z tych seriali. Ostatnio oglądam "Dextera" i "Dawno dawno temu..." ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba "The Originals", a nie "The Oryginals", nawet jest na plakacie. :P
    Oglądam, bardzo lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądam żadnego z wymienionych przez Ciebie serialów. Obecnie oglądam "Misfits" sezon 3, American Horror Story: Coven, czasem New Girl i czekam na Pretty Little Liars oraz Grę o Tron.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądam seriali, dlatego większości z wymienionych seriali nawet nie kojarzę, jedynie o uszy obił mi się "Mentalista" i "Pamiętniki wampirów".

    OdpowiedzUsuń
  14. "Mentalista" zapowiada się bardzo dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety na seriale i filmy brakuje mi notorycznie czasu, więcej zdecydowanie czytam w wolnych chwilach, a kiedys było odwrotnie :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...