sobota, 9 listopada 2019

"Zamiana"- Rebecca Fleet

Krótkoterminowa wymiana domów to szansa na zmianę otoczenia dla Caroline- tygodniowy wyjazd tylko ona i mąż, bez dziecka. Będą musieli spojrzeć na swoje małżeństwo, na to co im zostało i przekonać się czy im wystarczy. Ale bohaterka natrafia w wynajętym domu na rzeczy, które przywołują wspomnienia... Chciała uciec od swojego życia, a wygląda na to, że wraca do miejsca, którego nie chce sobie przypomnieć.
„Tylko tyle i znów jesteś w mojej głowie.”
Caroline spędza czas na odzyskiwaniu stabilizacji  i odbudowie własnego życia. Jedna czynność po drugiej. Tak wygląda jej życie. Krok po kroku. Bo coś się wydarzyło dwa lata temu... Pewien romans, pewna noc, pewien wypadek... I wszystko było inaczej. Kiedy była sama, próbowała zrozumieć  po co to robi, dokąd to zmierza. Ale gdy była z nim, to żyła chwilą, odurzona, nie chciała wracać do problemów  w swoim małżeństwie. Bo relacja z mężem stała na kruchym lodzie.
„Zamiana" to historia o mrocznym sekretach, które napierają na zamknięte drzwi i tylko czekają, aż się je wypuści. To thriller o strachu, powrocie do wspomnień, zdradzie. A także o budowaniu życia na nowo, innej ja, zmianie po tragedii, otrząśnięciu się z zadurzenia. Bo
„To nie byłam ja. Ona została razem z nim i zniknęła na zawsze z mojego życia.”
Intrygująca lektura. Polecam!
OCENA 5+/6



4 komentarze:

  1. Te mroczne sekrety są zawsze najbardziej intrygujące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje klimaty, książkę mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mroczne sekrety czy jest ktoś kto nie ma takich? właściwie mroczne nie koniecznie oznacza złe, także jestem ciekawa. Fajny baranek.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...