sobota, 9 grudnia 2017

Serial "Gossip Girl"

Tytuł: Gossip Girl (Plotkara)

Sezony 1-6
Rok: 2007 do 2012

gatunek: dla młodzieży



Tajemnicza Plotkara jest źródłem skandalicznego życia elity Manhattan ‘u.
Serial „Gossip girl” jest wciągający. Opowiada zarówno o grupie nastolatków (bogatych i biedniejszych, którzy są w jednej szkole dzięki stypendium) oraz ich rodzinach- rodzicach, rodzeństwu. Mnóstwo powiązań: romanse, zdrady, byłe i aktualne związki, małżeństwa, przyjaźnie, rozbite rodziny, zdrady, kłamstwa, intrygi, szantaże.

Serena: Gdzie była? Dlaczego wróciła? Przeszła metamorfozę, ale czy od przeszłości, można uciec?

Dan- czy związek z bogatą Sereną ma przyszłość. W drugim sezonie jawią się iście jak tragiczna para ze sztuki Szekspira.

Mała Jenny, siostra Dana- czy wie co oznacza bycie w paczce Blair i czy wie kim się stanie?

Blair: jedynaczka rozwiedzionych bogatych rodziców, liderka w szkole, chce mieć idealne życie, ale co ukrywa? Niesamowita intrygantka, złośliwa i mściwa, z zagmatwanym życiem uczuciowym. „Jej wersja jest zawsze lepsza.”

Chuck: syn milionera, flirciarz bez umiaru, nie przepuści żadnej dziewczynie, ale nawet jego dopadnie strzała Amora.

Nate: uroczy chłopiec, który zdradził i którego zdradzą.

„Kim jestem? To tajemnica, której nigdy nie zdradzę.”

Aktualnie oglądam sezon II. Sezon I miło wspominam. Z postaci trochę denerwuje mnie Dan, mieszane odczucia mam do Jenny po drugim sezonie. Rufus to trochę taka ciapa (ale widzę, że Lily do niego ciągnie, stara miłość nie rdzewieje- na to wygląda). Chuck jest robiony na bad boy, nie lubię go. Chyba moją najbardziej ulubiona postacią jest Blair.

A Wy oglądacie/ oglądaliście? Komu kibicujecie? Kogo nie lubicie?


OCENA: 5/ 6

 



6 komentarzy:

  1. Ja niestety nie mam czasu na nowy serial. Ale może polecę siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo o nim słyszałam, musze nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam i miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś się skuszę na ten serial, ale czasu mało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie polecę córce, może wciągnie ją ta przygoda. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moją ulubioną postacią też była Blair :). Najbardziej irytowała mnie Jenny. Dan w sumie też.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...