piątek, 1 grudnia 2017

"Ukochany z piekła rodem"- Alek Rogoziński

Autor: Alek Rogoziński

Wydawnictwo: Melanż
Rok: 2015
Stron: 272



Popularna autorka romansów podczas wakacji w Zakopanem poznaje przystojnego fotografa. Szybko zostają parą.
Pisarka przeżywa u boku sporo młodszego kochanka upojne chwile i jest pewna, że spotkała mężczyznę swojego życia. Nie wie, że jej ukochany nie ma czystych intencji i... szybko spotka go za to kara!

Smutna prawda jest taka, że pisarka romansów, 40-letnia Joanna, nie lubi spotkań z czytelnikami, które aranżuje jej menadżerka Betty. A szczególnie jedno z takich spotkań, zapisze się w jej pamięci, ponieważ podsłuchuje pewną rozmowę, która kładzie cień na jej idealny romans. Bo niedawno do jej galerii miłosnej dołączył Konrad- tajemniczy, miły, młodszy od niej fotograf. W związku z tym, że bezczynność nie jest mocną stroną Joanny, ta postanawia działać.

Ale we własnym domu bohaterkę spotyka niemiła sytuacja i szokujący widok- Jej partner został zamordowany… I tak o to mamy wątek kryminalny.

„To dobry punkt zaczepienia.
Do rozpoczęcia śledztwa.”

Książka Rogozińskiego to lekka historia kryminalna, z zabarwieniem bardzo komediowym. Ale mamy też pod tą lekką warstwą ujawnienie ludzkich słabości i namiętności: rozbite rodziny, skrywaną tajemnicę rodzinną, zmanierowane i pełne żądań celebrytki, plotkujących dziennikarzy, prowadzących śledztwo policjantów oraz trzy panie amatorki- detektyw (zdradzone przez mężczyzn). A także przestępców gotowych na wszystko.

„Ukochany z piekła rodem” stanowi dobrą rozrywkę na poprawę humoru, to dobre połączenie kryminału z komedią. 

„Kafelki mi śpiewają Varius Manx.”
OCENA: 5/ 6

9 komentarzy:

  1. Ależ mam sentyment do tej książki. To właśnie z nią rozpoczęła się moja przygoda z Alkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla rozrywki rzeczywiście takie książki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej książki, ale z chęcią się z nią zapoznam. Zapisuję tytuł.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę mam zamiar przeczytać. Sporo dobrego czytałam o powieściach tego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jeszcze twórczości autora, ale mam zamiar to zmienić.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książkę czytałam i wspominam ją niezwykle pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta przygoda czytelnicza jeszcze przede mną. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę, po prostu muszę sięgnąć po twórczość Rogozińskiego, bo ciekawi mnie ta dawka komedii w romansie, no i jak mi się to spodoba :D
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...