wtorek, 21 lutego 2017

xXx: Return of Xander Cage- film



Tytuł:  xXx Return of Xander Cag

Rok: 2017
Gatunek: akcja


Xander Cage (Vin Diesel) po latach dobrowolnego wygnania, przez wielu uważany za martwego, powraca, by ponownie stanąć na drodze wojownika Xianga (Donnie Yen). Xander wie, że w rękach Xianga znajduje się śmiercionośna, zagrażająca ludzkości broń, zwana "Puszką Pandory". Rekrutuje nową grupę supersilnych sprzymierzeńców. Ale tym razem nie będzie łatwo pokonać wroga. Cage czuje, że jest zamieszany w zmowę na najwyższych szczeblach rządów światowych i jemu samemu grozi śmiertelne niebezpieczeństwo.

Potrójne x oznacza dużo akcji! Strzelanki, bijatyki, wyczyny kaskaderskie, Cage robi to, co „niemożliwe”.
Pewna grupa włamuje się do CIA i kradnie niebezpieczne urządzenie zwane Puszką Pandory, która tak, jak mitologiczna beczka, może wywołać wiele nieszczęść, zmienić porządek na świecie. Góra CIA stwierdza, że potrzebny im ktoś, kto „przejdzie przez tornado jak przez delikatny wiaterek”, czyli Xander Cage, którego w dosyć nietypowy sposób proszą o pomoc.
Cage, pełny siły i witalności, kompletuje swoją ekipę (Adele Wolf, dziewczynę, która na safari „wyrównywała szansę” oraz złego i narwanego gościa) i negocjuje swoje warunki. Wsparciem i techniką z kolei zajmuje się Becky (tak, tej roli Niny Dobrev byłam bardzo ciekawa), która zwykle nie pracuje w terenie i dużo mówi ze zdenerwowania. Ale po drodze zdarzy się dużo rzeczy…
„Xander Cage. We własnej osobie. Tu i teraz. Ale odjazd.”
Więc widza czeka jazda bez trzymanki, akcja do kwadratu i ratowanie świata. Niezłe rozrywkowe kino akcji.
OCENA: 5-/ 6

6 komentarzy:

  1. Widowiskowe kino akcji? To coś zdecydowanie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za takim typem filmów, ale mojej mamie, a szczególnie ojczymowi bardzo się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie dla mnie. Dla mojego męża już tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety filmów akcji nie cierpię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Film chętnie obejrzę, nawet tak, aby się rozruszać tymi akcjami. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej dla mnie, szczególnie że gra Vin Diesel. Dawno nic nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...